*  Çağrı Katibim - Çağrı Merkezi Yazılımı
0
Yorum
8
Okunma
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BU KONUYU DEĞERLENDİR
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi
Kidemli Üye
*
Şuan Aktif
Kullanıcı
61
(Mesajlar)
61
(Konular)
18-08-2020
(Kayıt Tarihi)
0
(Rep Puanı)

Tuttuğunuz Takım: Galatasaray
#1
18-11-2020, Saat: 21:22
Çağrı Katibim, Çağrı Merkezi Çalışanlarınızın bilgisayar üzerinden kulaklık ile borçlu görüşmesini yapabileceği bir yazılımdır.

Ayrıntılı bilgi için https://shayazilim.com web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız personellerinizin;

• Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yaptığını,
• Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını,
• Kaç dakika görüştüklerini,
• Günlük / Aylık / Yıllık personel çağrı performansını,
• Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını,
• Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir,
• Çağrı Katibim; Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur,
• Uyap Sisteminden otomatik olarak toplu sorgu yapabilirsiniz,
• Çağrı merkezi personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir,
• En düşük fiyat garantisi ile iddialıyız,
• Çağrı Katibimi Ücretsiz 15 Gün Test edebilir satın alma şartı olmaksızın deneyebilirsiniz,
• Gelişmiş Raporlama Özelliği,
• Sisteminizdeki Tüm Verilere Dilediğiniz Filtre,
• Kritere Göre Sistemi Yavaşlatmadan Dışarı Aktarabilme Özelliği,
• Birden Fazla Dosyası Olan Bir Borçlunuzun Herhangi Bir Föyünde Eklediğiniz • İletişim Numarası Sistemde Kayıtlı Olan Tüm Föylere Otomatik İşlenme Özelliği,
• Föy'e Sınırsız Taraf Ekleyebilme Özelliği,
• Birden Fazla Föy Açma, Sekme Mantığıyla Aynı Anda Çoklu İşlem Yapabilme Özelliği.

UYAP AVUKAT PORTAL İLE %100 UYUMLU
Otomatik Arama - Predictive Dialer

• Önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik olarak bağlayan sistemdir,
• Otomatik arama listesi oluşturma özelliği,
• Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme,
• Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme,
• Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme,
• Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme,
• Müşteri temsilcilerini anlık takip edebilme,
• Personellerin görüşme istatistiğini raporlama,
• Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama gibi özellikleri bulunmaktadır.
• Çağrı Katibim ile yüksek performans, düşük maliyet raporlanabilir çalışma iş gücüne sahip olacaksınız,
• Personellerinizin arasında performans ölçümünü yapabileceksiniz,
• Çağrı Katibim diğer çağrı merkezi yazılımlarından farklı olarak hukuk bürolarının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak suretiyle kurgulanmıştır,
• Çağrı Katibim ile Uyap dosyalarınızı otomatik olarak sorgulayabilir,
• Çağrı Merkezi personellerinizin görmesini sağlayabilir,
• Personellerinizin tekrar sorgulamasına gerek kalmaz.
• Mevcut İca Takip Yazılımınla Entegre; yani aynı anda kullanabilirsiniz,
• Diğer santral yazılımlarına oranla %50 oranında daha ekonomiktir,
• Çağrı Katibim sadece hukuk büroları için satışı yapılmaktadır,
• Kullanıcının istediği ek özelliklerin yapılması konusunda 3 iş günü içersinde eklenmesi taahhüdü veriyoruz,
• Düşük yıllık destek ücreti garantisi Uyap bağlantınızı call center personelleriniz sorunsuz kullanabilir,
• Uyap sistemi üzerinden toplu sorgulama yapabilir, sonuçları tüm çağrı merkezi personelleriniz görebilir,
• Yapay zeka otomatik arama sayesinde nicelikli veriye ulaşıp olumlu arama sayınızı artırabilirsiniz.
• Geleneksel santral donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP PBX Santral' dir,
• Avukatlık ofislerine özelleştirilebilir çalışma kurgusu,
• Kullanıcı dostu, basit anlaşılır ara yüzleri ile kolay yönetim Mevcut network yapısını kullanabilme,
• Sanal ses hizmetlerini kullanarak arama yapabilme,
• Mevcut GSM (Mobil) hatlarını kullanarak arama yapabilme,
• Sabit telekom hatlarını kullanarak arama yapabilme,
• Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme,
• Uyap Avukat Portal tüm işlemlerini yapabilme,
• 118 Tckno ile Sms Gönderebilme (Evrak Gereklidir),
• 118 Tckno ile tüm operatörler numara sorgulama (Evrak Gereklidir),
• 118 Toplu Mail gönderimi (Evrak Gereklidir),
• Entegre telefon defteri ile arayan bilgilerini gösterebilme,
• Akıllı çağrı yönlendirme,
• Çağrı yönetimi Entegre SMS sistemi ile kolay SMS gönderebilme,
• Otomatik sesli mesaj dinletme,
• Otomatik arama (Predictive Dialer),
• Gelişmiş raporlama,
• Cevapsız çağrıları raporlama gibi birçok özelliği bulunmaktadır.

Call Center Voip Telefonu (Pc Telefonu)
Tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı bir telefon yazılımdır.

• Arayan numara ve kişi bilgilerini gösterebilme,
• Tek tuşla çağrı transferi yapabilme,
• Diğer abonelerin Meşgul/DND durumunu gösterebilme,
• Gelişmiş Çağrı Kaydı (Arayan, Aranan, Cevapsız Çağrılar) CRM / Back Office Uygulamaları ile Entegrasyon,
• Ekrandaki numaraya ve yeni numaralara SMS gönderebilme,
• Sim karta gelen SMS (Kısa Mesaj) görebilme,
• Sim karttan SMS (Kısa Mesaj) gönderebilme gibi birçok özellik bulunmaktadır.

Çağrı Katibim / Taa Call Solution
İcra ağırlıklı hukuk bürolarının ihtiyaçları düşünülerek oluşturulmuş, 10 hukuk bürosunda 3 ay boyunca test edilmiş, gerekli güncellemeleri yapılarak tamamlanmış ve satışa sunulmuş tamamen size ait bir yazılımdır.

• Maliyeti rakiplere oranla %30 daha düşük olmasına rağmen performansı %100 daha fazladır,
• Yazılımımızı ücretsiz deneme imkanı sunmaktayız,
• Ofisinizde kurulacak olan Server Santral sayesinde hem lokal ,hem de ofis dışında kendi santralinize bağlanarak işlem yapabileceksiniz,
• Ses kayıtlarınız, müşteri bilgileriniz, borçlu bilgileriniz vb. tüm kayıtlarınız sizin kontrolünüzde, size ait sunucuda şifreli bir şekilde saklayabilirsiniz,
• Sistem üzerinden; TC kimlik no ile sms sorgu, TC kimlik no ile numara sorgu, Telefon ile kişi sorgu modüllerine sahiptir.(Btk Lisanslı Firma İle Sözleşme İmzalamanız Gerekmektedir)
• Uyap Avukat Portal sistemi ile tamamen entegre çalışarak güncellemelerini sürekli takip etmektedir,

Minimum Sistem Gereksinimleri

Asistan34 Sistemin %100 Stabil Çalışabilmesi için Admin / Agent / Client Bilgisayarlarının Windows 7 64 Bit İşletim Sistemi,
• i3 işlemci CPU,
• 4 Gb Ram ,
• Kablolu Bağlantı,
• Cat6 / Gigabit Network,
• Stabil İnternet Olması Gerekmektedir.


Hızlı Menü: