*  OX'TAKİ OYUNCULARI GİZLEME
0
Yorum
14
Okunma
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BU KONUYU DEĞERLENDİR
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi
Çalışkan Üye
*
Şuan Aktif
Kullanıcı
35
(Mesajlar)
33
(Konular)
06-01-2020
(Kayıt Tarihi)
1
(Rep Puanı)

Tuttuğunuz Takım: Bursaspor
#1
25-03-2020, Saat: 17:51
OX'TAKİ OYUNCULARI GİZLEME

Game-Db Source/Server/common/service.h

gir ve müsait bir yere ekle;

C++:

Kod:
#define HIDDEN_OX

Game-Db Source/Server/game/src/entity_view.cpp

gir ve include'lerin olduğu bölüme ekle;

C++:

Kod:
#include "OXEvent.h"

ardından arat;

C++:

Kod:
void operator () (LPENTITY ent)
{
    if (!ent->IsType(ENTITY_OBJECT))
        if (DISTANCE_APPROX(ent->GetX() - m_me->GetX(), ent->GetY() - m_me->GetY()) > dwViewRange)
            return;

altına ekle;

C++:

Kod:
#ifdef HIDDEN_OX
    if (ent->IsType(ENTITY_CHARACTER) && m_me->IsType(ENTITY_CHARACTER))
    {
        const LPCHARACTER chMe = static_cast<LPCHARACTER>(m_me);
        const LPCHARACTER chEnt = static_cast<LPCHARACTER>(ent);

        if (chMe->GetMapIndex() == OXEVENT_MAP_INDEX && !chMe->IsGM() && !chEnt->IsGM())
            return;   
    }
#endif


Hızlı Menü: