*  SEO Uzmanı
0
Yorum
6
Okunma
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BU KONUYU DEĞERLENDİR
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi
Çalışkan Üye
*
Şuan Çevrimdışı
Kullanıcı
2
(Mesajlar)
2
(Konular)
16-09-2020
(Kayıt Tarihi)
0
(Rep Puanı)

Tuttuğunuz Takım: Fenerbahce
#1
16-09-2020, Saat: 13:10
COVID-19 krizi tüm dünyada birden fazla kilitlenmeye neden oldu. Ve kilitlemenin bir işlevi olarak karantina prosedürleri, işletmeleri fiziksel mağazalarındaki yaya trafiğini sınırlamaya zorluyor.

Operasyonlardaki bu değişim, birçok seo uzmanı işletmenin çevrimiçi varlıklarına öncelik vermesine neden oldu. E-ticaret sektörü, son birkaç ayda performansta bir artış gördü. Mevcut durum göz önüne alındığında bu pek de şaşırtıcı değil.

Bunu akılda tutarak, işletmeler dikkatlerini web sitelerine ve çevrimiçi iş platformlarına çevirdi. Geçtiğimiz Mayıs ayında Google, temel algoritmaları için bir güncelleme yayınladı. "Google May Core" güncellemesi olarak adlandırılan bu güncelleme, web sitelerini de etkiledi .

Güncellemenin kullanıma sunulması, birden çok sitenin sıralamasında dalgalanmalara neden oldu. Arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) sitelerin nasıl düştüğü veya yükseldiği ile ilgili değişiklikler görülebilir. Bunun nedeni, güncellemenin bir sitenin alaka düzeyine daha fazla önem vermesidir. Algoritma, sitenin güvenilirliğine öncelik verdiklerinde, sitenin otoritesine ve uzmanlığına daha fazla ağırlık ekledi.  Bu yıl boyunca, işleri yapma şeklimizde büyük bir değişiklik gördük ve bu nedenle, süreç boyunca öğrendiğimiz birkaç dersin web tasarım bir listesini derledik:


Hızlı Menü: